تابلوسازی آریانا

تابلوسازی آریانا اجرا و ساخت انواع تابلو چلنیوم,تابلو تبلیغاتی و تابلو مغازه

تابلوسازی آریانا

تابلوسازی آریانا اجرا و ساخت انواع تابلو چلنیوم,تابلو تبلیغاتی و تابلو مغازه

تابلوسازی آریانا اجرا و ساخت انواع تابلو چلنیوم,تابلو تبلیغاتی و تابلو مغازه

بهترین تابلو مغازه

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۲۵ ب.ظ | محمدرضا صالحی | ۰ نظر

تابلو مغازه

تابلو مغازه معرف برند یا نوع کسب وکار شما در مکان کسب برای رهگذارانی که از مقابل مغازه شما در حال عبور و مرور هستند . تابلو مغازه در گذشته به صورت تابلو فلکسی یا پلکسی گلاس بدون نور و صرفا با نصب یک بنر ساده بر روی یک قاب فلزی صورت می گرفت اما با پا گذاشتن دستگاه چلنیوم ساز به عرصه تابلوسازی دیگر تابلوهای تبلیغاتی مانند گذشته بی روح و ساده در حد چند نوشته نیستند بلکه به صورت حروف برجسته و با نورپردازی به شیوه های مدرن چشم نوازی می کنند .

کیفیت تابلو مغازه :

کیفیت تابلو مغازه یا تابلو فروشگاه بستگی به کیفیت مواد اولیه به کار رفته ، نحوه ساخت ، اجرا ، نصب و خدمات پس از فروش دارد .  در یک تابلو مغازه نوع ورق های کامپوزیت ، pvc ، پلکسی ، یا چوب که به عنوان زیرساز قرار می گیرند ، اندازه ضخامت این ورق ها ، شرکت تولید کننده آنها ، همه و همه سبب بالا و پایین بودن کیفیت تابلوی تبلیغاتی می شود .

ورق های آکرولیک موجود در بازار هم از نوع تایوانی هستند و هم از نوع چینی و همان طور که می دانید در فروش ورق های تابلوسازی نیز به جز چند برند معدود جنس چینی مرغوبیت چندانی ندارد و اجناس تایوانی مرغوب تر و دارای قیمت بالاتری هستند .از لحاظ ضخامت ورق های پلکسی نیز که به عنوان متریال اصلی برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد دارای حداقل ضخامت 3 میلیمتر می باشد اما اگر در لبه کار از پلکسی استفاده می شود می بایست ضخامت بیشتری لحاظ گردد و هر چه تابلو مغازه در ارتفاع بالاتری نصب شود برای اینکه حروف برجسته بهتر و خواناتر دیده شوند می بایست از حروف بزرگتر و لبه های ضخیم تر استفاده کرد .

چلنیوم ها به صورت رول های 7-9-11 سانتی متری به دو صورت ساده و طرح دار در رنگ های متنوع قابل عرضه هستند که رنگهای نقره ای و طلایی آن بیشترین کاربرد را دارد . قیمت رول چلنیوم بر اساس متراژ آن متغیر می باشد . لبه های چلنیوم نیز دارای کیفیت های متفاوتی است که بزرگترین و مطرح ترین برند آن شرکت اسپانیایی آلوراپید است که نام این برند بر روی محصول به صورت برجسته درج شده است این محصول کیفیت و ماندگاری بالایی دارد .

لبه های چلنیوم در برابر شرایط محیطی مقاومت و دوام بالایی دارند و نمی شکنند اما برای نصب تابلو مغازه در ارتفاع بالا توصیه می شود که  از لبه 11 سانتی استفاده شود تا برجستگی تابلو بیشتر شود اما در ارتفاعات پایین از لبه های 9-7 استفاده می کنند .

 همه این ترفندها بستگی به تابلوساز شما دارد ، پس دقت نمایید هنگام سفارش تابلو مغازه ، تابلوساز متخصص و حرفه ای را انتخاب نمایید که کار را به درستی و با کیفیت کامل تحویل شما دهد . بعضی از تابلوساز ها ممکن است هنگام مراجعه شما قیمت کمتری را ارائه دهند اما از تحویل کار باکیفیت دریغ نمایند اما با کمی هزینه بالاتر می توانید تابلو تبلیغاتی خود را به تابلوساز معتبری بسپارید که کار با کیفیت به شما تحویل می دهد .

روشنایی تابلو مغازه :

روشنایی انواع تابلو مغازه از طریق لامپ های LED یا SMD تامین می شود که برای تهیه این لامپ ها نیز جنس کره ای آن پیشنهاد می شود که بسیار مقاوم هستند و شدت نور زیادی از خود متصاعد می کنند .

انتخاب نوع تابلو مغازه :

اگر مغازه شما در مکانی است که شدت نور و روشنایی در آن مکان زیاد است یا در داخل پاساژ یا مجمتع تجاری مغازه دارید می توانید از تابلو استیل نور اندریک یا تابلو استیل با پلکسی مات و یا تابلو پلاستیل(که ترکیبی از استیل و پلاستیک است ) بهره ببرید همه این تابلوهای ذکر شده جلوه و زیبایی خارق العاده ای دارند و به شدت بر چشم بصری بیینده تاثیر می گذارند . به طور کلی تابلو استیل قابلیت عبور نور را ندارد و بیشتر از پشت تابلو می توان به حروف برجسته نور داد اما تابلوی تبلیغاتی زیبا و پرکاربردی است ، این تابلو برای مکان های تاریک گزینه مناسبی محسوب نمی شود اما برای فضاهای داخلی و پرنور مناسبترین گزینه است .

برای فضاهای باز و بی نور یا تعریف رنگ سازمانی و معرفی برند با چاپ طرح لوگو بر روی تابلو استفاده از تابلو چلنیوم ، تابلو کامپوزیت بهترین گزینه محسوب می شود .

منبع:تابلو مغازه چیست و چه تاثیری در کسب و کار دارد ؟

  • محمدرضا صالحی

بهترین تابلو مغازه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی