تابلوسازی آریانا

تابلوسازی آریانا اجرا و ساخت انواع تابلو چلنیوم,تابلو تبلیغاتی و تابلو مغازه

تابلوسازی آریانا

تابلوسازی آریانا اجرا و ساخت انواع تابلو چلنیوم,تابلو تبلیغاتی و تابلو مغازه

تابلوسازی آریانا اجرا و ساخت انواع تابلو چلنیوم,تابلو تبلیغاتی و تابلو مغازه

تابلو مغازه

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۵۳ ب.ظ | محمدرضا صالحی | ۰ نظر

تابلو مغازه چیست ؟

تابلوسازی یکی از روش های تبلیغاتی مرسوم می باشد که از گذشته های دور تا به امروز برای معرفی نوع مشغله کاری ساخته و نصب می شد . روش های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که می توانید در محل کسب خود انجام دهید تا برای فروش بیشتر محصولات خود مشتریان جدیدی بدست آورید این روشها عبارتند از  تبلیغ از طریق کاتالوگ محصولات و بروشور یا قراردادن استندهای تبلیغاتی در جلوی درب مغازه ها یا فروشگاه ها ، پخش تراکت یا استفاده از افرادی که با صدای بلند به معرفی محصول شما می پردازند و مشتریان را به سوی مغازه یا فروشگاه شما هدایت می کنند . فارغ از همه این روش های تبلیغاتی نداشتن تابلو مغازه یا تابلو فروشگاه به عنوان تابلو سر درب یک فضای گنگ و نامفهوم برای مغازه یا فروشگاه شما ایجاد می نماید . در واقع تابلو مغازه به عنوان شناسنامه یا هویت برای معرفی نوع کسب و کار شماست و نبود آن مانند یک خانه بدون پلاک است که نمی توان آدرس آن را یافت.

ما در اینجا در مورد کسب و کارهای خرد مانند یک مغازه یا فروشگاه بحث می کنیم و طبیعتا کسب و کارهای بزرگتر نیاز به تبلیغات گسترده تر و فراتراز یک تابلو مغازه یا تابلو فروشگاه دارد و می بایست در سطح شهر یا به صورت فراتر در سطح کشور به تبلیغ پرداخت و تنها چیزی که سبب می شود شما از رقبای خود گام فراتری بردارید تبلیغ درست ، به جا و موثر است .

تابلو مغازه معرف برند یا نوع کسب وکار شما در مکان کسب برای رهگذارانی که از مقابل مغازه شما در حال عبور و مرور هستند . تابلو مغازه در گذشته به صورت تابلو فلکسی یا پلکسی گلاس بدون نور و صرفا با نصب یک بنر ساده بر روی یک قاب فلزی صورت می گرفت اما با پا گذاشتن دستگاه چلنیوم ساز به عرصه تابلوسازی دیگر تابلوهای تبلیغاتی مانند گذشته بی روح و ساده در حد چند نوشته نیستند بلکه به صورت حروف برجسته و با نورپردازی به شیوه های مدرن چشم نوازی می کنند .

در اینجا چند سوال مطرح می شود اینکه

نصب کدام تابلو مغازه مناسب تر است ؟

کدام تابلو مغازه زیبایی بیشتری دارد ؟

آیا قیمت تابلو مغازه مقرون به صرفه است ؟

مقرون به صرفه بودن قیمت تابلو مغازه بستگی به میزان بودجه صاحبین مشاغل دارد خب همواره این اصل حاکم است هرچیزی که قیمت بالاتری دارد قطعا زیباتر ، شیک تر و چشم نوازتر است در مورد تابلو تبلیغاتی نیز چنین صدق می کند . برای ساخت تابلوی تبلیغاتی مغازه یا فروشگاه می توان از انواع متعدد تابلوها همچون تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو کامپوزیت ، تابلو ترموود ، تابلو نئون پلاستیک ، تابلو فلکسی ، تابلو برجسته ، تابلو روان یا تابلو ال ای دی و سایر انواع تابلو های تبلیغاتی بهره برد اما اینکه کدام تابلو تبلیغاتی مناسب است بستگی به بودجه شما و قیمت تابلو مغازه دارد اما همیشه سعی کنید برای انتخاب تابلو مغازه  یا تابلو فروشگاهی جدیدترین متد روز را بکار بگیرید که بتوانید برای سالهای متمادی از آن استفاده کنید و تابلو به روزی داشته باشید و مجبور نشوید طی مدت زمان کوتاه آن را تعویض نمایید و هزینه مجدد پرداخت کنید .

کیفیت تابلو مغازه :

کیفیت تابلو مغازه یا تابلو فروشگاه بستگی به کیفیت مواد اولیه به کار رفته ، نحوه ساخت ، اجرا ، نصب و خدمات پس از فروش دارد .  در یک تابلو مغازه نوع ورق های کامپوزیت ، pvc ، پلکسی ، یا چوب که به عنوان زیرساز قرار می گیرند ، اندازه ضخامت این ورق ها ، شرکت تولید کننده آنها ، همه و همه سبب بالا و پایین بودن کیفیت تابلوی تبلیغاتی می شود .

ورق های آکرولیک موجود در بازار هم از نوع تایوانی هستند و هم از نوع چینی و همان طور که می دانید در فروش ورق های تابلوسازی نیز به جز چند برند معدود جنس چینی مرغوبیت چندانی ندارد و اجناس تایوانی مرغوب تر و دارای قیمت بالاتری هستند .از لحاظ ضخامت ورق های پلکسی نیز که به عنوان متریال اصلی برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد دارای حداقل ضخامت 3 میلیمتر می باشد اما اگر در لبه کار از پلکسی استفاده می شود می بایست ضخامت بیشتری لحاظ گردد و هر چه تابلو مغازه در ارتفاع بالاتری نصب شود برای اینکه حروف برجسته بهتر و خواناتر دیده شوند می بایست از حروف بزرگتر و لبه های ضخیم تر استفاده کرد .

چلنیوم ها به صورت رول های 7-9-11 سانتی متری به دو صورت ساده و طرح دار در رنگ های متنوع قابل عرضه هستند که رنگهای نقره ای و طلایی آن بیشترین کاربرد را دارد . قیمت رول چلنیوم بر اساس متراژ آن متغیر می باشد . لبه های چلنیوم نیز دارای کیفیت های متفاوتی است که بزرگترین و مطرح ترین برند آن شرکت اسپانیایی آلوراپید است که نام این برند بر روی محصول به صورت برجسته درج شده است این محصول کیفیت و ماندگاری بالایی دارد .

لبه های چلنیوم در برابر شرایط محیطی مقاومت و دوام بالایی دارند و نمی شکنند اما برای نصب تابلو مغازه در ارتفاع بالا توصیه می شود که  از لبه 11 سانتی استفاده شود تا برجستگی تابلو بیشتر شود اما در ارتفاعات پایین از لبه های 9-7 استفاده می کنند .

 همه این ترفندها بستگی به تابلوساز شما دارد ، پس دقت نمایید هنگام سفارش تابلو مغازه ، تابلوساز متخصص و حرفه ای را انتخاب نمایید که کار را به درستی و با کیفیت کامل تحویل شما دهد . بعضی از تابلوساز ها ممکن است هنگام مراجعه شما قیمت کمتری را ارائه دهند اما از تحویل کار باکیفیت دریغ نمایند اما با کمی هزینه بالاتر می توانید تابلو تبلیغاتی خود را به تابلوساز معتبری بسپارید که کار با کیفیت به شما تحویل می دهد .

روشنایی تابلو مغازه :

روشنایی انواع تابلو مغازه از طریق لامپ های LED یا SMD تامین می شود که برای تهیه این لامپ ها نیز جنس کره ای آن پیشنهاد می شود که بسیار مقاوم هستند و شدت نور زیادی از خود متصاعد می کنند .

انتخاب نوع تابلو مغازه :

اگر مغازه شما در مکانی است که شدت نور و روشنایی در آن مکان زیاد است یا در داخل پاساژ یا مجمتع تجاری مغازه دارید می توانید از تابلو استیل نور اندریک یا تابلو استیل با پلکسی مات و یا تابلو پلاستیل(که ترکیبی از استیل و پلاستیک است ) بهره ببرید همه این تابلوهای ذکر شده جلوه و زیبایی خارق العاده ای دارند و به شدت بر چشم بصری بیینده تاثیر می گذارند . به طور کلی تابلو استیل قابلیت عبور نور را ندارد و بیشتر از پشت تابلو می توان به حروف برجسته نور داد اما تابلوی تبلیغاتی زیبا و پرکاربردی است ، این تابلو برای مکان های تاریک گزینه مناسبی محسوب نمی شود اما برای فضاهای داخلی و پرنور مناسبترین گزینه است .

برای فضاهای باز و بی نور یا تعریف رنگ سازمانی و معرفی برند با چاپ طرح لوگو بر روی تابلو استفاده از تابلو چلنیوم ، تابلو کامپوزیت بهترین گزینه محسوب می شود .

برای مثال اگر در صنف فست فود یا کافه مشغول فعالیت هستید استفاده از تابلو ترموود یا تابلو چوبی و به طور کل چوب نما را به شما پیشنهاد می کنیم و اگر در زمینه آرایش و بهداشت ، فروش طلا و جواهرفعال هستید استفاده از تابلو چلنیوم الماسی یا تابلو چلنیوم ستاره ای و تابلو چلنیوم کریستال بهتر است .

 از همه اینها گذشته باز هم انتخاب نوع تابلو مغازه به میزان بودجه ، سلیقه و محیط بستگی دارد که گروه مشاورین در تابلوسازی آریانا می توانند راهنمایی  خوبی را در انتخاب تابلو مغازه مناسب به شما ارائه دهند .


منبع:تابلو مغازه چیست و چه تاثیری در کسب و کار دارد ؟

  • محمدرضا صالحی

تابلو مغازه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی